V preteklih tednih, ko so bili ukrepi zaradi zajezitve širjenja koronavirusa COVID-19 na vrhuncu, se je izkazalo, da je eden večjih izzivov s katerim so se soočali slepi in slabovidni nakupovanje. Spletne trgovine z osnovnimi življenjskimi artikli so bile zaradi preobremenjenosti zelo težko dostopne. Z željo, da bi omogočili varno nakupovanje prek spleta tudi slepim in slabovidnim, smo se na Zvezi društev slepih in slabovidnih Slovenije začeli obračati na slovenske trgovce in skupaj z njimi iskati ustrezne rešitve.
Z veseljem vam sporočamo, da slovenski trgovec Tuš omogoča slepim in slabovidnim nakup prek telefona. Vzpostavili so klicni center, ki deluje na brezplačni telefonski številki: 080 13 10.
Nakup je zelo preprost:
Operaterju v klicnem centru sporočite kaj želite kupiti. Operater informacijo o vašem nakupu preko spletnega supermarketa hitrinakup.com vnese v aplikacijo in izbere lokacijo prevzema pred trgovino Tuš oziroma vnese lokacijo dostave na dom. Z operaterjem se dogovorite tudi o načinu plačila blaga, ki je mogoče samo s plačilno kartico.
Spletni supermarket hitrinakup.com dostavlja naročene izdelke v Celje, Ljubljano in Maribor. Prevzemne točke pred trgovinami Tuš pa so po vsej Sloveniji, kar na 22 lokacijah: Ljubljana BTC, Maribor (Tržaška), Celje (Planet Tuš Celje), Kranj (Planet Kranj), Lesce, Domžale, Mengeš, Grosuplje, Koper (Planet Koper), Ptuj, Muta, Murska Sobota, Ljutomer, Rogaška Slatina, Laško, Novo mesto (Planet Tuš Novo mesto), Kočevje, Krško, Brežice, Kozina, Sežana in Ilirska Bistrica.
Če ste izven območja dostave in potrebujete pomoč pri dostavi nakupa, se lahko obrnete na Mrežo spremljevalcev slepih in slabovidnih na telefon: 01 4700 244.
Plačilo ob dostavi blaga je možno z bančno kartico.
Pripravila:
Brigita Kosi
Tajnik ZDSSS Predsednik ZDSSS
Štefan Kušar Matej Žnuderl