Na pobudo ga. učiteljice Klavdije Petovar je prišlo do izkustvene delavnice z učenci omenjene šole. Predstavniki društva smo na prijazen enostaven način predstavili, kako kljub okvari vida funkcioniramo v svojem vsakdanjem življenju, kakšne tehnične pripomočke uporabljamo, kako se gibamo, beremo ter se v prostem času ob prostočasovnih aktivnostih družimo, veselimo.
Učenci so aktivno sodelovali, pokazali zanimanje, povedali kakšne izkušnje s slepimi in slabovidnimi osebami imajo že sami iz okolja v katerem živijo. Sledila so si vprašanja učencev kako ravnati na prehodu, če srečaš nekoga s belo palico, kako mu pomagati na toaletnih prostorih, kako mu pokazati kje se kaj nahaja.
Izkustveno dopoldne smo zaključili z mislijo, da pristop do osebe z okvaro vida ne zahteva nobene popolnosti, če pravilno, prijazno, človeško pristopimo do nje.
Prijazno dejanje - ob pravem času - lahko obogati obe strani.
Navajamo nekaj utrinkov, kako so doživljali svet slepih in slabovidnih oseb učenci:
"Bilo je odlično, na žalost pa je prehitro minilo. Z veseljem bi ponovila ta dan. Vsi so bili zelo prijazni. Zelo spoštujem osebe, ki so nas obiskale, saj ne gledajo na zunanjost, ker je zanje pomembno nekaj najpomembnejšega-notranjost."
"Bilo je zabavno in poučno. Kar žal mi je, da je tako hitro minilo."
"Gospod Vojko (predsednik društva slepih in slabovidnih) nas je zelo prijazno in lepo nagovoril. Začutila sem, da je bila Blanka zelo vesela, ko nam je razlagala, kako se je naučila brati. Mislim, da so bili tudi vsi ostali zelo veseli, vsaj tako kot mi, ker so nas obiskali. "
"Vsi so bili zelo prijazni. Presenečen sem bil, da se tako dobro znajdejo in znajo toliko reči. Bilo je zanimivo, vendar je bilo premalo časa."
"Izvedeli smo veliko o slepih osebah in o ljudeh, ki slabo vidijo. Izvedeli smo tudi, da ni tako lahko biti slep. Navdušilo me je "branje na pikice", saj berejo pike boljše kot mi črke. Bilo je zanimivo, saj smo se naučili, kako lahko pomagamo slepim."
"Všeč mi je bilo, da so bili vsi nasmejani in dobre volje, ne glede na to, kakšne težave imajo. Vsi so bili zelo prijazni in dobrosrčni. Bilo je zanimivo in lepo predstavljeno."
"Najbolj všeč mi je bilo to, da je gospod, ki je bil slep premagal sošolca v igranju šaha."
"Najbolj všeč mi je bilo, ko mi je gospod zavezal oči in sem lahko hodil s palico, saj sem potem videl, v kakšnem položaju so slepi."
"Najboljše mi je bilo, da so nam pokazali, kako je, če si slep, in da so nam pokazali pripomočke, s katerimi si pomagajo."
"Najboljši je bil šah z Tončkom."
"S sošolci smo bili zelo navdušeni nad petkovim naravoslovnim dnevom."
"Najbolj se me je dotaknila Blanka. S svojo odločnostjo in voljo do življenja me je navdušila. "